28.03.2014

marcowo-kwietniowe stosy

Nie ma jeszcze kwietnia, ale limit na zakup książek raczej już wyczerpałam i postaram wstrzymać się do maja z kolejnymi zakupami. A teraz zapraszam na wczesnowiosenną literacką rozpustę... ;)


Jeszcze świeży. Tutaj wyszło bardzo podróżniczo, bo im bliżej ciepłej wiosny, tym bardziej mnie samą rwie w świat. Z tego stosu jestem szczególnie zadowolona, bo rósł mi w głowie już od kilku miesięcy, ale ciągle nie byłam pewna np. pozycji "Stary", młodzi i morze, czy Pojechanych podróży. A teraz jestem ogromnie z wyborów szczęśliwa!

Od dołu:
  1. Leksykon miast intymnych, Jurij Andruchowycz
  2. Pojechane podróże, Szalone wyprawy Trzech Żywiołów, opracowanie zbiorowe
  3. "Stary", młodzi i morze, Jacek Wacławski, Marcin Jamkowski
  4. Kurs Czukotka, Monika Witkowska
  5. Stary ekspres patagoński, Paul Theroux
  6. Moja Europa, Jurij Andruchowycz, Andrzej Stasiuk





A to stos z początku marca. Przeważały klimaty sci-fi, chociaż znalazł się też mocny horrorowy Ketchum, dwie książki od wydawnictwa MUZA oraz Poradnik pozytywnego myślenia (do czego skłonił mnie drugi raz obejrzany film).

Od dołu:
  1. Science fitcion,

Wcześniej na blogu:

    https://2.bp.blogspot.com/-SxYS2MMRJdE/Wr5NqQ1FLlI/AAAAAAAAO5I/xa_eTv_VFwspz34Uh3irHkRn_K8DpaX5ACLcBGAs/s1600/621275-352x500.jpg    

zBLOGowani.pl

A w odwiedziny chodzę do:

Wyzwanie czytelnicze 2018

2018 Reading Challenge

2018 Reading Challenge
Luka has read 0 books toward her goal of 60 books.
hide

Obsługiwane przez usługę Blogger.