11.01.2018

Szóste okno | audiobook

Dopóki potencjalnie niezawodna Laura Breszka... nie zawiodła mnie swoim czytaniem kolejnej części cyklu o Lipowie Katarzyny Puzyńskiej, byłam przekonana, że książka książką, ale wybór sprawdzonego lektora gwarantuje całkiem przyjemne godziny ze słuchawkami w uszach. Jak widać, nie zawsze to się sprawdza, ale za to niezależnie jak zła byłaby książka, ekspresja głosu i zaangażowanie lektora potrafią zdziałać cuda. Podobnie jak Anna Dereszowska i Filip Kosior, którzy niestrudzenie czytają Rachel Abbott. Dzielni są, bo jej cztery thrillery, których do tej pory wysłuchałam, były bardzo nierówne. Po ostatnim fatalnym Śpij spokojnie nie spodziewałam się, że Szóste okno może mnie jakoś zaskoczyć, choć przecież miałam w pamięci całkiem niezłe Obce dziecko. Cóż, lubię zaskoczenia.

Policjant Bernie Gray, podczas spaceru z psem, ginie pod kołami rozpędzonego samochodu. Po pewnym czasie jego żona Natalie znajduje pocieszenie w ramionach ich wspólnego przyjaciela Eda, również policjanta. Przeprowadzają się do niego z nastoletnią córką Scarlett. Niestety sielanka nie trwa zbyt długo. Natalie znajduje w komputerze Eda niepokojące treści, przyłapuje go również w dwuznacznej sytuacji ze Scarlett. Postanawia chronić córkę i obie zamieszkują w nowo wynajętym apartamencie. W miejscu, w których straszy. Dziwne głosy z wentylacji, podejrzany sąsiad i tajemnica Eda, to nic wobec zjawiska, z którym przyjdzie zmierzyć się (znanemu nam już z thrillerów Abbott) Tomowi Douglasowi. 

Przyznaję, że tym razem naprawdę nieźle to wyszło. Moja ciekawość nie osłabła ani razu podczas słuchania audiobooka. Dobry temat, duża dynamika akcji, tajemnice, które skrywają bohaterowie. Interesująca relacja matki z córką, kwestia zaufania, przerzucanie podejrzeń z osoby na osobę. Najwyraźniej Rachel Abbott wróciła do formy, do której mnie przyzwyczaiła.

Wg mojej skali 4/5

Szóste okno
Rachel Abbott
audiobook
Wydawnictwo Filia
Rok wyd. 2017
czyta: Anna Dereszowska, Filip Kosior
długość: 12 godz. 30 min. 

Wcześniej na blogu:

    https://2.bp.blogspot.com/-SxYS2MMRJdE/Wr5NqQ1FLlI/AAAAAAAAO5I/xa_eTv_VFwspz34Uh3irHkRn_K8DpaX5ACLcBGAs/s1600/621275-352x500.jpg    

zBLOGowani.pl

A w odwiedziny chodzę do:

Wyzwanie czytelnicze 2018

2018 Reading Challenge

2018 Reading Challenge
Luka has read 0 books toward her goal of 60 books.
hide

Obsługiwane przez usługę Blogger.