26.08.2014

WAKACYJNA WYPRZEDAŻ



Nareszcie jestem. Urlop w tym roku miałam bardzo intensywny (moje ostatnie dwa tygodnie opanowało żeglarstwo - patent zdobyty!). Teraz w końcu mogę zająć się czytaniem (!), zaległymi recenzjami  i odwiedzinami u Was. A z okazji końca lata postanowiłam zorganizować małą książkową wyprzedaż...

Sprzedawane przeze mnie książki są nowe, raz lub w ogóle nieczytane. Nie są to egzemplarze recenzenckie! Książki zostały co do jednej zakupione przeze mnie (lub dla mnie). Z ciężkim sercem rozstaję się z każdą z nich, ale przestrzeń na półkach rządzi się swoimi prawami (u mnie drastycznie kurczy). Szczególnie zależy mi na sprzedaży, ale jakaś atrakcyjna wymiana również wchodzi w grę. Cen nie chciałabym negocjować, bo i tak są już dość zaniżone, ale możemy dogadać się w sprawie obniżenia kosztów wysyłki. 

Przeglądajcie, pytajcie i kupujcie do woli! :)


Od lewej:
1. Masakra na wyspie Utoya, Adrian Pracoń, Wyd. Pascal, Rok wyd. 2013. [raz czytana, stan bdb] Cena: 10 zł.
2. Śmierć w Pont-Aven, Jean-Luc Bannalec, Wyd. Czarne, Rok wyd. 2014. [raz czytana, stan bdb], recenzja. Cena 17 zł.
3. Szczęśliwa ziemia, Łukasz Orbitowski, Wyd. Sine Qua Non, Rok wyd. 2013. [nowa, stan bdb]. Cena 22 zł.
4. Poza sezonem, Jack Ketchum, Wyd. Papierowy Księżyc, Rok wyd. 2010. [raz czytana, stan bdb-], recenzja. Cena 10 zł.
5. Święty psychol, Johan Theorin, Wyd. Czarne, Rok wyd. 2013. [nowa, stan bdb]. Cena 21 zł.
6. Śpiączka, Graham Masterton, Wyd. Albatros, Rok wyd. 2014. [nowa, stan bdb]. Cena 10 zł.
7. Ostatni pasażer, Manel Loureiro, Wyd. Muza, Rok wyd. 2014. [raz czytana, stan bdb]. Cena 24 zł.



Od lewej:
1. Z innej bajki, Jodi Picoult, Wyd. Prószyński i S-ka, Rok wyd. 2013. [nowa, stan bdb]. Cena 20 zł.
2. Lunatyczna kraina, Mia Couto, Wyd. Karakter, Rok wyd. 2010. [nowa, stan bdb]. Cena 15 zł.
3. Zespoły napięć, Janusz L. Wiśniewski, Wyd. Prószyński i S-ka, Rok wyd. 2004. [raz czytana, stan bdb-]. Cena 8 zł.
4. Brida, Paulo Coelho, Wyd. Drzewo Babel, Rok wyd. 2008. [nowa, stan bdb]. Cena 5 zł.
5. Szept cyprysów, Yvette M. Corporon, Wyd. Rebis, Rok wyd. 2014, NOWOŚĆ!!! [nowa, stan bdb]. Cena 20 zł.



Koszty wysyłki:
8 zł. - list polecony ekonomiczny (koperta bąbelkowa)
10  zł. - list polecony priorytetowy (koperta bąbelkowa)

Kilka książek  = jeden koszt wysyłki!

UWAGA! 
Za umieszczenie na swojej stronie banerka wyprzedaży - wysyłka 1 zł. taniej ;)
Taki bonus :)




Kontakt: 
luka6eva@gmail.com
Możecie również zamawiać poprzez dodanie komentarza (koniecznie ze swoim mailem!)



Wcześniej na blogu:

    https://2.bp.blogspot.com/-SxYS2MMRJdE/Wr5NqQ1FLlI/AAAAAAAAO5I/xa_eTv_VFwspz34Uh3irHkRn_K8DpaX5ACLcBGAs/s1600/621275-352x500.jpg    

zBLOGowani.pl

A w odwiedziny chodzę do:

Wyzwanie czytelnicze 2018

2018 Reading Challenge

2018 Reading Challenge
Luka has read 0 books toward her goal of 60 books.
hide

Obsługiwane przez usługę Blogger.