14.12.2016

Zapowiedzi (przed/po)świąteczne


Ostatnio z coraz większą nostalgią wspominam czasy, w których Przestrzenie tekstu tętniły życiem. Przypominają mi się regularne recenzje, podsumowania miesięcy, Wasze komentarze, a nawet moje stare autorskie wyzwanie Klasyka Horroru. Doskonale wiem dlaczego pojawiają się u mnie te dziwne wyrwy w pisaniu, i choć trwale im nie zaradzę, wciąż mogę wziąć nowy rozmach. Trochę podbiec. Trzeba tego i mi i Przestrzeniom.

I z tej potrzeby stworzyłam PLAN. 
Pamiętacie 3 dni z horrorem na Halloween? Wyszło mi to całkiem nieźle, a pracy było sporo. Tym razem projekt jest banalny. Tydzień przed świętami i tydzień po świętach (aż do Nowego Roku) Przestrzenie będą dla Was działać regularnie. Zero długich dni milczenia, zero znajomego przestoju. Tu, a także na stronie Przestrzeni na Facebooku będziecie mogli znaleźć mnóstwo treści. A będzie tak:


Już teraz serdecznie Was ZAPRASZAM w tym świątecznym okresie na Przestrzenie tekstu!
(i trzymajcie kciuki, by wszystko wypaliło ;))


Wcześniej na blogu:

    https://2.bp.blogspot.com/-SxYS2MMRJdE/Wr5NqQ1FLlI/AAAAAAAAO5I/xa_eTv_VFwspz34Uh3irHkRn_K8DpaX5ACLcBGAs/s1600/621275-352x500.jpg    

zBLOGowani.pl

A w odwiedziny chodzę do:

Wyzwanie czytelnicze 2018

2018 Reading Challenge

2018 Reading Challenge
Luka has read 0 books toward her goal of 60 books.
hide

Obsługiwane przez usługę Blogger.