17.03.2016

Festiwal Literacki Sopot 2016 [zapowiedź]



Miałam nie robić sobie żadnych założeń i planów, nie podejmować wyzwań, a czytać raczej spontanicznie i bez ograniczeń, ale... No właśnie. Trudno wytrwać nawet w takich założeniach, kiedy widzi się to: 




Po Targach w Krakowie postanowiłam, że kolejnym wydarzeniem literackim, na jakie się wybiorę, będzie jakiś festiwal (np. w kwietniu jadę do Białegostoku na festiwal literacki "Na pograniczu kultur"). Wspaniale się składa, że w tym roku na Literackim Sopocie tematem wiodącym będzie literatura izraelska (hebrajska). Dla mnie to doskonała okazja, by wrócić do Amosa Oza (na blogu pojawił się dwukrotnie), czy nadrobić Etgara Kereta! A także motywacja do utrwalenia zeszłorocznych wrażeń z podróży do Izraela i wsiąknięcia w literaturę hebrajską, jaka od dłuższego czasu bardzo mnie interesuje. Dlatego już teraz zaczynam wędrówkę po izraelskim trakcie literackim. Mam nadzieję, że w sierpniu uda mi się dotrzeć do Sopotu, a i przeczytać choć połowę zaplanowanych lektur. Czytacie ze mną?

Wcześniej na blogu:

    https://2.bp.blogspot.com/-SxYS2MMRJdE/Wr5NqQ1FLlI/AAAAAAAAO5I/xa_eTv_VFwspz34Uh3irHkRn_K8DpaX5ACLcBGAs/s1600/621275-352x500.jpg    

zBLOGowani.pl

A w odwiedziny chodzę do:

Wyzwanie czytelnicze 2018

2018 Reading Challenge

2018 Reading Challenge
Luka has read 0 books toward her goal of 60 books.
hide

Obsługiwane przez usługę Blogger.