11.03.2014

Pierwszy konkurs w PRZESTRZENIACH TEKSTU

Przestrzenie tekstu pod kątem oglądalności dopiero sobie raczkują, ale niebawem stuknie im piękne 10 000 odwiedzin. Jestem z tego powodu tak dumna i zadowolona, że postanowiłam obdarować Was książkami. Gdy tylko licznik wybije magiczną liczbę, rozlosuję wśród Was dwie osoby, które zdobędą wybrane przez siebie książki.

Do wygrania są książki z dwóch
(różniących się tematycznie) stosów. 
Dwie osoby zgarną dla siebie po 1 książce.



Stosik nr 1
(thriller)


Płomień strachu Jack Lance
Statek śmierci Yrsa Sigurdardottir [recenzja]
Prawdziwy świat Natsuo Kirino
Zło budzi się wiosną Mons Kallentoft



Stosik nr 2
(obyczajowe, proza zagraniczna) 

    

Lunatyczna kraina Mia Couto
Brida Paulo Coelho (wyd. kieszonkowe)
Uczciwa oszustka Tove Jansson
Dziewiętnaście minut Jodi Picoult
Chata Paul Young



ZASADY KONKURSU:

1. W komentarzu do tego posta:
  • zgłaszacie chęć udziału w konkursie
  • podajecie nick i maila
  • wybieracie numer stosu, w którym znajduje się interesująca Was książka
  • wpisujecie tytuł wybranej książki
2. Wklejacie banerek konkursowy u siebie na blogu z linkiem do strony konkursu.


3. Dodajecie mnie do kręgów w Google+  lub do obserwowanych (chyba, że już tam jestem) - nie jest to warunek konieczny



Jako że to mój pierwszy blogowy konkurs, nie zadaję trudnych pytań ;)
Zwycięzców wybiorę na zasadzie losowania.

Losowania będą dwa. Możecie się zgłaszać do stosiku nr 1 lub nr 2. Z jednego stosu wybieracie interesującą Was książkę. Wygrają zatem dwie osoby i zgarną dla siebie po jednej książce.




KILKA WAŻNYCH INFORMACJI:

1. Organizatorką konkursu jestem ja, właścicielka bloga przestrzenie tekstu.
2. Udział w konkursie może wziąć każdy blogger zamieszkały na terenie Polski (nie wysyłam nagród na zagranicę).
3. Książki przeznaczone na nagrody są nowe.
4. Nagrody wysyłam na koszt własny - Pocztą Polską (listem poleconym ekonomicznym).
5. Od zakończenia konkursu, nagrodzone osoby mają 7 dni na przesłanie swoich danych adresowych na mojego maila luka6eva@gmail.com. W innym wypadku powtarzam losowanie. 




ZAPRASZAM DO ZABAWY!


WYNIKI

Wcześniej na blogu:

    https://2.bp.blogspot.com/-SxYS2MMRJdE/Wr5NqQ1FLlI/AAAAAAAAO5I/xa_eTv_VFwspz34Uh3irHkRn_K8DpaX5ACLcBGAs/s1600/621275-352x500.jpg    

zBLOGowani.pl

A w odwiedziny chodzę do:

Wyzwanie czytelnicze 2018

2018 Reading Challenge

2018 Reading Challenge
Luka has read 0 books toward her goal of 60 books.
hide

Obsługiwane przez usługę Blogger.