1.02.2014

KLASYKA HORRORU - luty 2014

Zaczynamy luty z horrorem! Na zewnątrz wieje złowrogi wiatr, zima nadal nie odpuszcza (przynajmniej u mnie na północy), a ciemne wieczory sprzyjają wyborom mrocznych lektur. W styczniu wyszło nam to bardzo dobrze. Jestem zadowolona z wyników i zachęcam osoby, które zapisały się do wyzwania, a nic nie przeczytały, lub te, które postanowią jeszcze się zapisać (do czego zachęcam przez cały rok), na pojawienie się tutaj w lutym. Lutowe recenzje zgłaszajcie pod tym postem. Więcej informacji na stronie wyzwania.


A teraz podsumowanie stycznia. Najwięcej horrorów przeczytała Wiki (aż 6). Pojawił się Edgar A. Poe (jeden z ojców literatury grozy) i Dracula Brama Stokera. Dzięki temu początek wyzwania zachował poziom prawdziwej klasyki, z czego bardzo się cieszę. Wyśmienite wprowadzenie w temat. U Wiki znajdziemy również Deana Koontza, nie wszystkim znany Rok wilkołaka Stephena Kinga oraz najnowszy horror Grahama Mastertona Panikę. Drugie miejsce pod kątem ilości recenzji zajmują ex aequo - Isil i ilsa (obie po 3 książki). U Isil mamy Clive'a Barkera i Jacka Ketchuma - z tych panów jestem niezwykle zadowolona, że zawitali już w styczniu. No i oczywiście nieśmiertleny King (tu jako Richard Bachman). Isla skupiła się na samym Kingu (szczególnie cieszę się z Misery i Dolores Claiborne). King pojawił się również u Roberty (Carrie) i Adrianny Olczak (Blaze). Tym i reszcie uczestniczek (także i mi) udało się przeczytać po jednym horrorze, co mnie w pełni satysfakcjonuje - spełnia bowiem warunek wyzwania. U missfeather mamy Dziedzictwo Mastertona. Bardzo fajnie, że to nadal poczytny autor. Zaś Beata P. przeczytała Twierdzę F. P. Wilsona - coś zupełnie innego! Ja natomiast wyskoczyłam z James'em Herbertem. Cieszy mnie ogromnie to, że mimo sporego zainteresowania Kingiem, jak na razie żaden tytuł się nie powtórzył (oczywiście, jeśli się powtórzy, to żadna zbrodnia, byle było jak najwięcej recenzji). Dziękuję za dotychczasowe recenzje i zapraszam w lutym! Do wyzwania zapraszam również pozostałe chętne osoby. 

Wcześniej na blogu:

    https://2.bp.blogspot.com/-SxYS2MMRJdE/Wr5NqQ1FLlI/AAAAAAAAO5I/xa_eTv_VFwspz34Uh3irHkRn_K8DpaX5ACLcBGAs/s1600/621275-352x500.jpg    

zBLOGowani.pl

A w odwiedziny chodzę do:

Wyzwanie czytelnicze 2018

2018 Reading Challenge

2018 Reading Challenge
Luka has read 0 books toward her goal of 60 books.
hide

Obsługiwane przez usługę Blogger.