16.11.2015

Zaczarowany las

"Nieważne, ile masz lat, nieważne kim jesteś —
artystą, władcą tej krainy,
czy poszukiwaczem przygód..."

Do tej pory nie interesowałam się tymi antystresowymi kolorowankami dla dorosłych, których coraz więcej na rynku wydawniczym i które stają się coraz bardziej popularne. Pierwsza myśl — skąd brać czas (i cierpliwość) na kolorowanie? Druga — czemu to w ogóle ma służyć? Antystresowe mogą być książka, spacer, wyjście na łyżwy, ale kolorowanka? Postanowiłam jednak sprawdzić, co takiego mają one w sobie, że tak chętnie po nie sięgacie. Ta kolorowanka, na którą trafiłam, okazała się czystym dziełem sztuki! Joanna Basford stworzyła przepiękne rysunki inspirowane florą i fauną szkockiej wsi. Rysunki są dość skomplikowane, pełne rozmaitych szczegółów, niebanalnych detali, choć utrzymane w tematyce lasu i przyrody. Dlatego dużo tu pnączy, liści, kwiatów i leśnych zwierząt. Widać też niewyczerpaną fantazję rysowniczki, która pozwoliła jej stworzyć aż 96 stron pełnych obrazków, zaś możliwość zapełnienia ich kolorami pozwala nam stać się częścią, a nawet współtwórcą jej dzieła! Zaczarowany las naprawdę zachwyca. Nie wiem, czy uda mi się skorzystać czynnie z tej książeczki, ale na pewno będę ją polecać!






Wg mojej skali 5/5 

Zaczarowany las
Joanna Basford
Wydawnictwo Nasza Księgarnia
Rok wyd. 2015
s. 96


Książka przeczytana w ramach wyzwań:
104 KSIĄŻKI
(59)
   

Wcześniej na blogu:

    https://2.bp.blogspot.com/-SxYS2MMRJdE/Wr5NqQ1FLlI/AAAAAAAAO5I/xa_eTv_VFwspz34Uh3irHkRn_K8DpaX5ACLcBGAs/s1600/621275-352x500.jpg    

zBLOGowani.pl

A w odwiedziny chodzę do:

Wyzwanie czytelnicze 2018

2018 Reading Challenge

2018 Reading Challenge
Luka has read 0 books toward her goal of 60 books.
hide

Obsługiwane przez usługę Blogger.