9.02.2014

lutowy stos

Od dołu:
Metro 2033, Dmitry Glukhovsky
Silos, Hugh Howey
Apokalipsa Z. Początek końca, Manel Loureiro
Święty psychol, Johan Theorin
Ślubna suknia, Pierre Lemaitre
Płomień strachu, Jack Lance
Kapitan na służbie, Richard Phillips
Ptaki, Daphne du Marier
Grecja. Gorzkie pomarańcze, Dionisios Sturis
Paryż na widelcu, Stephen Clark
Islandzkie zabawki, Mirosław Gabryś


Lutowy stos zaskoczył nawet i mnie. Po pierwsze - nie podejrzewałam siebie o zainteresowanie m.in. tematyką zombie, tym samym o zakup trzech książek od dołu, choć akurat Silos o zombie nie jest. Po drugie - pierwszy raz zasugerowałam się Waszymi recenzjami i stąd pojawiły się Święty psychol i Ślubna suknia, oraz Kapitan na służbie. Dwa pierwsze to thrillery, ponoć bardzo dobre. Płomień strachu to nowość i pomyślałam, że spróbuję raz czegoś zupełnie w ciemno. Ptaki przeczytać muszę. A trzy pozostałe od góry udało mi się dostać w ramach wielkich wyprzedaży, poza tym na Islandzkie zabawki czaiłam się od miesiąca. Zatem tym razem mamy mix fantastyki, kryminału i podróży.

Wpadło Wam coś w oko?

Wcześniej na blogu:

    https://2.bp.blogspot.com/-SxYS2MMRJdE/Wr5NqQ1FLlI/AAAAAAAAO5I/xa_eTv_VFwspz34Uh3irHkRn_K8DpaX5ACLcBGAs/s1600/621275-352x500.jpg    

zBLOGowani.pl

A w odwiedziny chodzę do:

Wyzwanie czytelnicze 2018

2018 Reading Challenge

2018 Reading Challenge
Luka has read 0 books toward her goal of 60 books.
hide

Obsługiwane przez usługę Blogger.