1.11.2014

KLASYKA HORRORU - listopad 2014



I po październiku. Raz, dwa, trzy,... cztery! Mamy cztery horrorowe recenzje na koncie naszego wyzwania! Ja cieszę się niesamowicie, bo po ostatnich pustkach, taki wynik... Super! Dominik Łuszczyński zaproponował nam Ray'a Bradbury'ego z Październikową krainą. U ilsy klasyczny E. A. Poe, czyli klasyka zachowana. U Beaty P. coś zupełnie innego - Richard Matheson i jego Jestem legendą. A ja przeczytałam Roberta Louisa Stevensona Doktora Jekylla i pana Hyde'a.

Drodzy miłośnicy horrorów, zostały nam dwa miesiące! :>


http://przestrzenie-tekstu.blogspot.com/2013/12/klasyka-horroru-moje-wyzwanie-autorskie.html



RECENZJE LISTOPADOWE: 
isil
"Cujo" Stephen King

ilsa
"W poszukiwaniu nieznanego Kadath" H. P. Lovecraft

Luka Rhei
"Przebudzenie"  Stephen King



KLASYKA HORRORU Z PRZYMRUŻENIEM OKA:
Dominik Łuszczyński   
"Ślimaki" Shaun Hudson
"Tunel" Harry Adam Knight


_________________________________
Recenzje sprzed wyzwania:
ilsa
"Koszmary i fantazje" H. P. Lovecraft
"Jedyne dziecko" Jack Ketchum
"Dziewczyna z sąsiedztwa" Jack Ketchum

Wcześniej na blogu:

    https://2.bp.blogspot.com/-SxYS2MMRJdE/Wr5NqQ1FLlI/AAAAAAAAO5I/xa_eTv_VFwspz34Uh3irHkRn_K8DpaX5ACLcBGAs/s1600/621275-352x500.jpg    

zBLOGowani.pl

A w odwiedziny chodzę do:

Wyzwanie czytelnicze 2018

2018 Reading Challenge

2018 Reading Challenge
Luka has read 0 books toward her goal of 60 books.
hide

Obsługiwane przez usługę Blogger.