9.01.2014

Czytam reportaże - wyzwanie 2014

Z początkiem nowego roku w przestrzeni blogerskiej pojawiło się sporo wyzwań czytelniczych. W kilku z nich i ja wezmę czynny udział, sama zaś prowadzę swoje wyzwanie autorskie (KLASYKA HORRORU), do którego zapraszam przez cały rok.

Postanowiłam podjąć się jeszcze jednego, osobistego wyzwania. Możecie do niego dołączyć i Wy, będzie mi o wiele raźniej :) Jako że uwielbiam reportaże podróżnicze, a z tych najbardziej smakowitych słynie m.in. Wydawnictwo Czarne (np. moja ulubiona seria SULINA), pomyślałam, że dobrze by było w tym roku nadrobić wszystkie zaległości. Zwłaszcza tytuły, które upatrzyłam sobie już jakiś czas temu. Mnie pasjonują głównie Bałkany (Czarnogóra, Albania), Rumunia, ale lubię również klimaty białoruskie, rosyjskie, ukraińskie... 


Wyzwanie brzmi: CZYTAM REPORTAŻE.
To moje wyzwanie osobiste, ale przystąpić do niego może każdy.
Termin: początek stycznia - koniec grudnia 2014 rok.
Wyzwanie polega na przeczytaniu co miesiąc co najmniej jednego reportażu
oraz zrecenzowaniu go.  
 Serie wydawnicze, które pasują do wyzwania:

Wydawnictwo Czarne:

Orient Express jest serią raczej podróżniczą, 
ale książki z niej również zaliczę do wyzwania.

Wydawnictwo W.A.B

itd.

Chętnych do przyłączenia się do mojego wyzwania proszę o umieszczenie w komentarzu do tego posta:
  • swojego nicku
  • adresu bloga, na którym będą pojawiały się recenzje
  • wklejenie banerka z linkiem do wyzwania gdzieś na swojej stronie
    Po każdej recenzji proszę umieścić notkę typu:
    Książka przeczytana w ramach wyzwania CZYTAM REPORTAŻE [link].

mały banerek (200x172):











Ja mam nadzieję wyzwaniu podołać, a Was zapraszam do zaglądania, komentowania i oczywiście dołączenia do mnie :)

________________________________________________________________________

UCZESTNICY WYZWANIA:

Wcześniej na blogu:

    https://2.bp.blogspot.com/-SxYS2MMRJdE/Wr5NqQ1FLlI/AAAAAAAAO5I/xa_eTv_VFwspz34Uh3irHkRn_K8DpaX5ACLcBGAs/s1600/621275-352x500.jpg    

zBLOGowani.pl

A w odwiedziny chodzę do:

Wyzwanie czytelnicze 2018

2018 Reading Challenge

2018 Reading Challenge
Luka has read 0 books toward her goal of 60 books.
hide

Obsługiwane przez usługę Blogger.