5.05.2014

Zapowiedzi wydawnicze - maj 2014

W maju zapowiedzi trochę mniej (przynajmniej u mnie). Na pierwszy plan wybija się Jacek Hugo-Bader z długo przeze mnie wyczekiwanym Długim filmem o miłości.... To kulisy tragicznej wyprawy na Broad Peak. Premiera 12 maja w wydawnictwie Znak. Czarne zapowiada reportaż o wojnie w Iraku pt. Nadciąga noc Anthony'ego Shadida (8 maja) oraz Teatr ryb Johna Gimlette'a (12 maja) o Nowej Funlandii i Labradorze. Ta pozycja interesuje mnie szczególnie. Poza tymi trzema tytułami mogę polecić jeszcze dwa z nieco innego gatunku...


W Fabryce Słów druga część ponoć udanej pozycji Golem i dżin (9 maja). Nie wiem, nie czytałam. A u Maga Imajica Clive'a Barkera (16 maja). "Historia o micie, magii i zakazanej namiętności. Imajica to epopeja, która nie ma sobie równych: bogata koncepcyjnie, obsesyjnie szczegółowa w wykonaniu, z iście apokaliptycznym zakończeniem". Trochę nie dla mnie, ale wspomnieć chyba warto.  


Może polecicie mi jakieś inne tytuły majowe?

Wcześniej na blogu:

    https://2.bp.blogspot.com/-SxYS2MMRJdE/Wr5NqQ1FLlI/AAAAAAAAO5I/xa_eTv_VFwspz34Uh3irHkRn_K8DpaX5ACLcBGAs/s1600/621275-352x500.jpg    

zBLOGowani.pl

A w odwiedziny chodzę do:

Wyzwanie czytelnicze 2018

2018 Reading Challenge

2018 Reading Challenge
Luka has read 0 books toward her goal of 60 books.
hide

Obsługiwane przez usługę Blogger.