1.11.2014

ZAPOWIEDZI WYDAWNICZE - listopad 2014

Ostatnio brakowało mi czasu, by zajrzeć na strony wydawnictw i nie miałam pojęcia, czy w listopadzie zapowiada się jakieś większe wydarzenie wydawnicze. O nowym Kingu zapomniałam zupełnie! Ale gdy dziś zerknęłam, co takiego wydawnictwa przygotowały dla czytelników na listopad, mało co nie rozlałam popołudniowej kawy. Tylko popatrzcie!


Prószyński i S-ka


Akurat


Sonia Draga


Amber


Mayfly


Iskry


Wydawnictwo SQN 


Czarne


Prószyński proponuje nowego Stephena Kinga (premiera 13 listopada). Ach, żeby tylko King. 19 listopada pojawi się druga część Carnivii Jonathana Holta! Pierwsza mnie zupełnie zachwyciła (recenzja już jutro!). Cieszę się także na nową Charlotte Link (już 5 listopada). W Amberze jeden kryminał godny uwagi (tak myślę) ukaże się 19 listopada. No i tak dalej... Pierwszy raz Czarne zawiodło mnie dość nieciekawą ofertą wydawniczą, ale może to i lepiej - mam TYLE do czytania ;)

Wyłapaliście coś dla siebie? :)


Wcześniej na blogu:

    https://2.bp.blogspot.com/-SxYS2MMRJdE/Wr5NqQ1FLlI/AAAAAAAAO5I/xa_eTv_VFwspz34Uh3irHkRn_K8DpaX5ACLcBGAs/s1600/621275-352x500.jpg    

zBLOGowani.pl

A w odwiedziny chodzę do:

Wyzwanie czytelnicze 2018

2018 Reading Challenge

2018 Reading Challenge
Luka has read 0 books toward her goal of 60 books.
hide

Obsługiwane przez usługę Blogger.