4.12.2017

Zimowa kraina czarów

"Świadomi żyją w stanie ciągłego zachwycenia."
~ Jack Kornfield (amerykański autor i nauczyciel buddyzmu)

Mindfulness to modne ostatnimi czasy określenie, zachwalające uważne, świadome, nieoceniające, skupione na chwili obecnej oraz przeżywaniu jej tu i teraz odbieranie rzeczywistości. Daleko mi do jego praktykowania. Wydaje mi się, że wiele rzeczy przepuszczam, nie kontempluję teraźniejszości, żyję raczej przedsmakiem kolejnego kroku, niż śladem, który w tym momencie zostawiam pod stopami. Zimowa kraina czarów. Praktykowanie uważności... trafiła do mnie nie ze względu na jej mindfulnessowy przekaz. Nie jestem także fanką antystresowych kolorowanek dla dorosłych. Przyciągnęła mnie do niej zimowa aura bijąca z wnętrza, bardzo realistyczne, piękne ilustracje Lizzie Harper i Christiny Hart-Davies, jej spokojny, surowy ton. Każda strona kipi od śniegowych krajobrazów i trudno opędzić się od przyjemnego uczucia wnikania w ten klimat. Myślę, że jej urok może zadziałać wyłącznie zimą, dlatego Zimową krainę czarów polecam szczególnie na święta. Cytaty, które znajdziemy przy każdej ilustracji poprawiają samopoczucie, starając się nastawić odbiorcę na uważne przeżywanie dni. Chyba żadna do tej pory kolorowanka nie zrobiła na mnie tak dobrego wrażenia!










Wg mojej skali 5/5

Zimowa kraina czarów. 
Praktykowanie uważności przez sztukę kolorowania 
il. Lizzie Harper, Christina Hart-Davies
Wydawnictwo Amber
Rok wyd. 2015
s. 128

Wcześniej na blogu:

    https://2.bp.blogspot.com/-SxYS2MMRJdE/Wr5NqQ1FLlI/AAAAAAAAO5I/xa_eTv_VFwspz34Uh3irHkRn_K8DpaX5ACLcBGAs/s1600/621275-352x500.jpg    

zBLOGowani.pl

A w odwiedziny chodzę do:

Wyzwanie czytelnicze 2018

2018 Reading Challenge

2018 Reading Challenge
Luka has read 0 books toward her goal of 60 books.
hide

Obsługiwane przez usługę Blogger.