2.02.2015

Stos 01/2015

Od góry: 

1. Jurij Andruchowycz, Moscoviada  — pierwszy egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Czarne. I to wybrany. Uwielbiam Jurija niemal tak, jak Stasiuka (albo i bardziej).

2. Ivan Čolović, Bałkany — terror kultury — bo ja miłośnikiem Bałkanów jestem od dawna. Poza tym to już ostatnia książka z serii Sulina o Bałkanach. Resztę mam.

3, 4. Joanna Bator, Piaskowa Góra, Chmurdalia —  Leżę jeszcze na bruku po Ciemno, prawie noc, więc postanowiłam wykorzystać tę pozycję do przeczytania pozostałych książek Bator. Jeszcze długo nie wstanę.

5. John Connolly, Nokturny — brakowało mi ich z serii C&T (mniej więcej).

6. Jacek Dukaj, Perfekcyjna niedoskonałość — Dukaj to moja tegoroczna miłość, która skrystalizowała się w czasie czytania Lodu. Teraz będzie wszystko Dukaja. Powoli, powoli go pochłonę.

7. Philip Pullman, Baśnie braci Grimm. Dla dorosłych i młodzieży — jedna zakupowa decyzja podjęta pod wpływem tłumu. I sentymentu. 


8. Kateřina Tučková, Boginie z Žítkovej — zainspirowana recenzją (i ogółem) Pełnego zlewu.

9. Aleksijewicz Swietłana, Czasy secondhand — już tego próbowałam i doszłam do wniosku, że muszę mieć to w domu. Tak. Są takie książki (nawet o radzieckim socjalizmie), które trzeba mieć w domu.


A do stosu nieoczekiwany dodatek. Stos KSIĄŻEK od Marty z All you need is book — czasopisma wygrane w organizowanym przez nią konkursie. Do tego niespodzianka — przepiękne, klimatyczne zakładki!! Dziękuję, Martuś, po raz enty :)


Ten książkowy, to chyba był mój najbardziej przemyślany stos od dawien dawna. Postanowienie zakupu książek zbiorczo na koniec miesiąca — wypełnione. Oby szło mi tak zgrabnie przez cały rok. Oczywiście z ilością książek znowu przesadziłam (wyprzedaże były), ale uznałam, że warto (noworocznie) odbić się od dobrej literatury. No, nawet ładnie brzmi. W lutym też coś takiego wymyślę.


Wcześniej na blogu:

    https://2.bp.blogspot.com/-SxYS2MMRJdE/Wr5NqQ1FLlI/AAAAAAAAO5I/xa_eTv_VFwspz34Uh3irHkRn_K8DpaX5ACLcBGAs/s1600/621275-352x500.jpg    

zBLOGowani.pl

A w odwiedziny chodzę do:

Wyzwanie czytelnicze 2018

2018 Reading Challenge

2018 Reading Challenge
Luka has read 0 books toward her goal of 60 books.
hide

Obsługiwane przez usługę Blogger.