1.01.2015

STYCZEŃ 2015 - ZAPOWIEDZI WYDAWNICZE

Myślałam, czy by nie zrezygnować z tych comiesięcznych zapowiedzi na Przestrzeniach. Za dużo pokus, za dużo nieplanowanych zakupów. Tylko jak inaczej być na bieżąco z nowościami? Wprowadzam zatem pewne novum (u mnie to novum dużej wagi), które stanie się równocześnie noworocznym postanowieniem. Z zapowiedzi nie rezygnuję, jednak wszelkie książkowe zakupy robić będę tylko na sam koniec danego miesiąca. W ten sposób uda mi się zakupić naraz te nowości, na których mi zależy, a także książki, jakie sobie nagle zamarzyłam, więc nie będę miała wymówki typu: "właśnie wyszła TA nowość, muszę ją szybko zamówić, ale przecież nie opłaca się zamawiać jednej książki, dlatego kupię od razu dziesięć". I tak te jednorazowe dziesięć podwajało się i potrajało w takt pojawiania się interesujących mnie nowości. O nie. Tego już nie będzie. 

Dlatego JEDEN książkowy zakup na koniec jednego miesiąca, a prezentacja STOSU na początek następnego. Poćwiczę sobie moją silną wolę :]

A teraz zapowiedzi na styczeń. Nie będę w tym roku zbytnio się przy nich rozpisywać, bo sami możecie sobie zerknąć na strony wydawnictw, jeśli jakaś nowość szczególnie Was zainteresuje. Pokażę Wam tylko te, które wpadły mi w oko:


Chyba że coś tam od siebie napisać będę jednak MUSIAŁA, np. jak w przypadku Dolores Redondo! Bo oto po Niewidzialnym strażniku, pojawia się nareszcie nowa książka tej autorki. Czekam również na wznowioną Moscoviadę Jurija Andruchowycza. Za to nie znalazłam dokładnej daty premiery nowej książki Jacka Ketchuma.

Tyle na styczeń.
Jeśli znaleźliście coś godnego polecenia, piszcie koniecznie :)


Wcześniej na blogu:

    https://2.bp.blogspot.com/-SxYS2MMRJdE/Wr5NqQ1FLlI/AAAAAAAAO5I/xa_eTv_VFwspz34Uh3irHkRn_K8DpaX5ACLcBGAs/s1600/621275-352x500.jpg    

zBLOGowani.pl

A w odwiedziny chodzę do:

Wyzwanie czytelnicze 2018

2018 Reading Challenge

2018 Reading Challenge
Luka has read 0 books toward her goal of 60 books.
hide

Obsługiwane przez usługę Blogger.