23.04.2014

World Book and Copyright Day 2014

Dziś obchodzimy Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich. Wy wypatrujcie księgarnianych promocji i świętujcie tak, jak tylko macie na to ochotę. Ja zapraszam Was na coś, czego u mnie jeszcze nie było. To będzie pewna rekompensata za to, że ociągam się ostatnio z recenzjami, a i zachęta byście zaglądali do mnie częściej :) 

Po pierwsze, zobaczycie zaraz mały zwiastun tego, o czym przeczytacie u mnie na przełomie kwietnia i maja. Po drugie, zapowiem majowy konkurs, w którym będziecie mogli wygrać książkę z wybranego przez siebie gatunku i... coś jeszcze. Po trzecie, wtajemniczę Was w nowy wakacyjny Cykl Podróżniczy, który ruszy na moim blogu już od maja!


1. Zapowiedzi kwietniowo-majowych recenzji:





2. W MAJOWYM KONKURSIE będzie do wygrania jedna książka z kilku do wyboru. Tym razem zamiast losowania przewiduję kilka (bardzo łatwych i przyjemnych) pytań. Tytuły książek pozostają na razie tajemnicą, ale zdradzę tylko, że będzie można wybrać książkę z gatunków takich jak: thriller, fantastyka, czy literatura obyczajowa. I uwaga, uwaga! Do wygrania będzie również jeden e-book! Wiem, że zwolenników e-booków jest coraz więcej, więc postanowiłam włączyć go do mojego majowego konkursu. Tytułu jeszcze nie podaję, ale zapewniam, że będzie to coś naprawdę super.

3. Od maja do września 2014 roku planuję prowadzić na łamach przestrzeni tekstu iście wakacyjny cykl o tematyce podróżniczej. Już wyjaśniam o co chodzi. Co tydzień (proponuję poniedziałek) w ramach tego cyklu ukazywać się będzie jedna recenzja przeczytanego przeze mnie artykułu, reportażu, fragmentu książki jakiegoś podróżnika, żeglarza, globetrottera, osoby aktywnie spędzającej wolny czas. Mam nadzieję, że pomysł się podoba. Czekam na Wasze sugestie :)

A tymczasem... PRZYJEMNEGO SPĘDZANIA DNIA KSIĄŻKI!

Wcześniej na blogu:

    https://2.bp.blogspot.com/-SxYS2MMRJdE/Wr5NqQ1FLlI/AAAAAAAAO5I/xa_eTv_VFwspz34Uh3irHkRn_K8DpaX5ACLcBGAs/s1600/621275-352x500.jpg    

zBLOGowani.pl

A w odwiedziny chodzę do:

Wyzwanie czytelnicze 2018

2018 Reading Challenge

2018 Reading Challenge
Luka has read 0 books toward her goal of 60 books.
hide

Obsługiwane przez usługę Blogger.