1.02.2014

Czytam reportaże - luty 2014

Postanowiłam już teraz zamieścić lutowy post dotyczący wyzwania. Można więc już od teraz przez cały miesiąc zamieszczać linki do recenzji. Nadal zachęcam do zapisów - wyzwanie trwa cały rok. Im nas więcej, tym lepiej :) W styczniu mi samej udało się przeczytać trzy reportaże, a pozostałe dwie uczestniczki mają już na swoich kontach po jednej recenzji. Bardzo mnie to cieszy! Mam nadzieję, że nie zawiedziecie mnie i w lutym. 


LUTOWE RECENZJE:

Luka Rhei
Joanna (Niedopisanie)
Elżbieta Noga

Wcześniej na blogu:

    https://2.bp.blogspot.com/-SxYS2MMRJdE/Wr5NqQ1FLlI/AAAAAAAAO5I/xa_eTv_VFwspz34Uh3irHkRn_K8DpaX5ACLcBGAs/s1600/621275-352x500.jpg    

zBLOGowani.pl

A w odwiedziny chodzę do:

Wyzwanie czytelnicze 2018

2018 Reading Challenge

2018 Reading Challenge
Luka has read 0 books toward her goal of 60 books.
hide

Obsługiwane przez usługę Blogger.